( 0 )

Bread & Butter by Zalando

  • Serwis prasowy
  • 22.07.2017
Bread & Butter by Zalando

Bread & Butter by Zalando (B&&B) powraca z zapowiedzią pierwszych atrakcji swojej drugiej edycji. Impreza, której motywem przewodnim jest w tym roku szeroko pojęta brawura („BOLD”), to miejsce skupiające najgorętsze trendy ze świata mody, muzyki oraz kulinariów. 


Do tegorocznych atrakcji zaliczyć można pokaz haute couture Viktor&Rolf (MODA); występ jednego z niewątpliwie najciekawszych obecnie niemieckojęzycznych zespołów indie rockowych – grupy Bilderbuch (MUZYKA); specjały autorstwa światowej sławy kucharza i zdobywcy gwiazdki Michelina, Chan Hon Menga ( K U L I N A R I A ) czy inspirujący panel dyskusyjny z udziałem Dame Vivienne Westwood, modelki i aktywistki Adwoa Aboah wraz z kolektywem Gurls Talk, jak również pokazy sportowego projektu Asics czy marek takich jak Nike czy Topshop (PANELE DYSKUSYJNE B&&B). Festiwal jest imprezą otwartą. Najnowsze informacje znaleźć można na stronie breadandbutter.com/schedule. 


MODA | 

Na imprezie stojącej pod znakiem szeroko pojętej brawury („BOLD”) pojawią się marki, które cechują nieszablonowe rozwiązania. Ponad 40 marek modowych przygotowało innowacyjne prezentacje oraz modele stworzone specjalnie z tej okazji w trzech strefach: Fashion, Urban oraz Active. 


1-3 WRZEŚNIA W KLUBIE ARENA BERLIN • TRANSMISJA NA ŻYWO NA  POKAZY MODY 


Marki takie jak G-Star RAW, HUGO, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman oraz Zalando przygotowały 10 interaktywnych pokazów mody, które widzowie będą mogli doświadczyć na własnej skórze (wstęp na pokazy według zasady „kto pierwszy, ten lepszy”). Dzięki bransoletkom z wbudowaną technologią RFID od razu po pokazie będzie można kupić dane produkty w Zalando. Ponadto goście specjalni – holenderski duet projektantów Viktor&Rolf – po raz pierwszy w Berlinie zaprezentują swoją kolekcję haute couture. Wszystkie pokazy mody będzie można obejrzeć na żywo na kanałach B&&B. 


POKAZY EKSPERYMENTALNE 

Na festiwalu będzie można wziąć udział w warsztatach personalizacji artykułów, pokazach rzeczywistości poszerzonej czy prezentacjach projektów specjalnych. Ponadto marki takie jak Topshop, Hilfiger Denim, Eastpak, Levi’s®, Vans, Mads Norgaard, Rains, Fila, HUGO, The Kooples, Love Stories oraz adidas zaprezentują premierowo modele stworzone specjalnie z okazji B&&B, dostępne w Zalando. 


Eastpak | zdradzi szczegóły specjalnej kolaboracji z ikoną pop-artu. 

Hilfiger Denim | zaprezentuje kolekcję HilfigerDenimxZalando złożoną z legendarnych modeli jeansowych. Odwiedzający będą mieli również możliwość spersonalizowania swoich jeansów z użyciem nanolasera oraz obejrzenia ściany z cyfrowym graffiti. 

Levi’s® | zaprezenuje T-shirty z edycji limitowanej dostępne wyłącznie w strefie Levi’s® B&&B, w Zalando oraz dwóch berlińskich sklepach Levi’s®. Odwiedzający będą mogli również ozdobić swoje ubrania marki Levi’s haftami. 


Napapijri | zabierze gości w podróż pobudzającą zmysły, w której skład wejdzie odmieniona wersja „Czterech pór roku” Vivaldiego w wykonaniu na żywo przez współczesnych artystów – Sharon Doorson, Jana Blomqvista, TOKiMONSTA oraz Raleigh Ritchie. 

Wrangler | zaprasza na imprezę na wrotkach w stylu retro, na której będzie można poznać nową kolekcję Petera Maxa. 


ARENA ACTIVE 

W ramach pokazów eksperymentalnych w strefie Active, marki sportowe i lifestyle’owe adidas, Reebok, Puma, Asics oraz Nike będą oferować zajęcia sportowe, od aerobiku, poprzez taniec, trening o wysokiej intensywności i jogę aż po koszykówkę, a wszystko to pod okiem znanych trenerów. KICKZ sprowadzi Dunk Elite, czyli kilku koszykarzy ze światowej ligi. Więcej informacji na temat zapisów na wydarzenia sportowe wkrótce na stronie Breadandbutter.com. 


PANELE DYSKUSYJNE B&&B | W programie tegorocznej edycji B&&B znalazł się także nowy format – panel dyskusyjny, na którym posłuchać można nieszablonowych opinii najciekawszych postaci z branży. Znana z otwartości w wyrażaniu poglądów modelka i aktywistka Adwoa Aboah zaprosiła członkinie feministycznego kolektywu „Gurls Talk”, a Dame Vivienne Westwood podzieli się swoimi przemyśleniami na temat roli literatury i sztuki. Na scenie pojawią się także inspirujący influencerzy – goście marek Nike, Topman oraz Hype. 


Topshop | jest gospodarzem trzydniowego panelu dyskusyjnego prowadzonego przez osobistych stylistów, prezentując najnowsze trendy sezonu i oferując porady indywidualne. 


MUZYKA | 

Muzyki na tegorocznej edycji – czyli mieszanki międzynarodowych artystów oraz wschodzących gwiazd – posłuchać można będzie w czterech strefach: scenie plażowej, ogrodowej, modowej oraz scenie Zalando. Główną gwiazdą niedzielnego wieczoru będzie znana z rewelacyjnego songwritingu austriacka grupa Bilderbuch. Wśród wykonawców pojawią się także Hannah Faith, Yung Hurn and Quay Dash. Podczas wydarzenia odwiedzający będą mogli do 3:00 bawić się w klubie Festsaal Kreuzberg. Kolejni wykonawcy ogłoszeni zostaną w nadchodzących tygodniach. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc na każdy z głównych występów obowiązuje osobny bilet. 


KULINARIA | Impreza B&&B to także uczta dla podniebienia: na imprezie będzie można spróbować zarówno street foodu przygotowywanego przez mniejszych graczy, jak i najwyższej jakości jedzenia od mistrzów gastronomii. Swoje popisowe dania zaprezentuje singapurski Hawker Chan, czyli knajpka ze street foodem, której szef kuchni Chan Hon Meng wyróżniony został gwiazdką Michelina. Będzie można także spróbować wyśmienitych naleśników prosto z berlińskiej knajpy Feiner Herr, burritos z sushi od Subu, a także specjałów prosto z Walencji autorstwa zdobywcy gwiazdki Michelina, szefa Iago Castrillióna. 


SALON PIĘKNOŚCI | 

Salon piękności B&&B to miejsce, w którym będzie można wykonać makijaż, uczesać włosy oraz pomalować paznokcie pod okiem ekspertów marek Maybelline i Essie, jak również poddać się metamorfozie. Efekty zaś podziwiać będzie można ze wszystkich stron dzięki specjalnej lustrzanej instalacji. 

TICKETS | Koszt biletu wstępu na jeden dzień wydarzenia to 20 euro. Ceny biletów na główne występy zostaną podane wkrótce. Wszystkie bilety będą dostępne na breadandbutter.com/tickets. 

Na Bread & Butter by Zalando zacierają się granice pomiędzy światem online a rzeczywistym spotkaniem z markami, a dzięki transmisjom na żywo można być na bieżąco z wydarzeniami na festiwalu także w zaciszu własnego domu. Najnowsze informacje na Breadandbutter.com i Breadandbutter.com/press. 


Bread & Butter by Zalando to festiwal stylu i kultury, który daje odwiedzającym możliwość odkrycia nowości ze świata mody i muzyki, poznania produktów stworzonych specjalnie na tę okazję oraz uczestniczenia w różnego rodzaju atrakcjach.


Arena, Eichenstraße 4, 12435 Berlin oraz Festsaal Kreuzberg

1-3 września 2017
piątek, sobota i niedziela
Eksperymenty, pokazy marek, strefa plażowa: 13:00 – 22:00
Festsaal Kreuzberg: 13:00 – do północy 


#breadandbutter17 

MARKI 

POKAZY 


Adidas, Alpha Industries, Asics, Bik Bok, Camper, Converse, Eastpak, Fila, Fossil, G-star Raw, The Herschel Supply Co., Hilfiger Denim, Hugo, Hype, i.am+, Jil Sander Navy, Kickz, Lee, Levi's®, 

Lost Ink, Love Stories, Mads Nørgaard, Missguided, Napapijri, Nike, Puma, Rains, Reebok, Rvlt, Selected Femme/Homme, Stance, Superga, The Kooples, Topman, Topshop, Vans, Wrangler, 

Zalando, adidas, Hugo, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Topshop, Topman, Zalando i wiele więcej.
Więcej szczegółów wkrótce ... 


WYSTĘPY MUZYCZNE

SPONSORZY& PARTNERZY Maybelline

BILETY 20 euro za dzień, dostępne na stronie breadandbutter.com/tickets 


TWÓRCY BREAD & BUTTER BY ZALANDO 


POMYSŁODAWCA: Zalando

PARTNER WIZUALNY: Craig & Karl STRATEGIA I KONCEPCJA: Kemmler Kemmler PRODUKCJA: Gil und Weingärtner GmbH 


PRODUKCJA POKAZÓW: Untitled Project GmbH 


KONTAKT 

WEB breadandbutter.com
EMAIL breadandbutter@zalando.de
INSTA https://www.instagram.com/breadandbutter FB https://www.facebook.com/breadandbutter 


O ZALANDO 

Zalando (https://corporate.zalando.com) jest wiodącą platformą modową w Europie. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie obejmującym ponad 2000 marek znajdują się zarówno marki znane na całym świecie, jak i produkty lokalnych projektantów, a także marki własne. Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 15 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburga, Niemiec , Norwegii, Polski, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Sieć logistyczna obejmująca trzy centra logistyczne w Niemczech i magazyn w Północnych Włoszech pozwala na efektywną obsługę naszych klientów w całej Europie. Jesteśmy przekonani, że dzięki umiejętnemu połączeniu trzech komponentów, jakimi są moda, technologia i logistyka, jesteśmy w stanie zaoferować zarówno klientom, jak i partnerom produkt najwyższej jakości. 

Nasze adresy internetowe każdego miesiąca generują około 200 milionów odsłon, a w pierwszym kwartale 2017 roku ponad 68% pochodziło z urządzeń mobilnych, co daje prawie 20,4 miliona aktywnych klientów na koniec kwartału. 



NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld! Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld!
na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
trussardi-otworzy-salon-we-wrocław-fashion-outlet-435 Trussardi otworzy salon we Wrocław Fashion Outlet
Jak Moda Polska tworzyła polską modę Jak Moda Polska tworzyła polską modę

F-SHOP NOWOŚCI


299.00 pln

770.00 pln

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
Polecamy szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion Polecamy szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion
trussardi-otworzy-salon-we-wrocław-fashion-outlet-435 Trussardi otworzy salon we Wrocław Fashion Outlet
Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld! Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld!
prawa unia
lewa unia

Serwis www.fashionweare.com wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Regulaminie. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x