( 0 )

Anna Ewers twarzą kampanii Zalando

  • Serwis prasowy
  • 24.02.2016
Anna Ewers twarzą kampanii Zalando
W tym sezonie nadszedł czas na ostateczne połączenie mody i sportu. Odzież sportowa stała się naturalnym, a przede wszystkim bardzo modnym elementem naszego codziennego stroju i nie jest to już tylko trend, a element życiowej filozofii. 

Wraz z początkiem najnowszej, globalnej kampanii na sezon wiosna – lato 2016, Zalando stawia przed sobą jasny cel: inspirować do zabawy sportowym stylem i do życia aktywniej na co dzień. Za stworzenie spotu reklamowego do kampanii odpowiadał Gordon von Steiner, a jej twarzą została, uznana niedawno za najlepszą wśród modelek, Anna Ewers. 

Topowa modelka o międzynarodowej sławie, której partnerują niesamowici tancerze to przepis na kampanię pełną energii, zabawy i akcji. Prezentowanych jest tu wiele stylizacji z najnowszych kolekcji znanych i lubianych marek modowych oraz tych typowo sportowych, dostępnych na Zalando.pl. Spot otwiera naciśnięcie na logo Zalando, które działając niczym przycisk „play” aktywuje do zabawy Annę Ewers (Modelka Roku wg. portalu models.co) oraz wyjątkowo utalentowane młode gwiazdy tańca – Lil Phoenix i iDance Mikey. Athleisure to styl, który najprawdopodobniej będzie królował w tym sezonie, a Zalando to miejsce, gdzie znajdziesz go najwięcej.

Jesteśmy świadkami dużej zmiany w modzie. Odzież sportowa oraz ogromna popularność aktywnego stylu życia mają coraz większy wpływ na to, jak się ubieramy. Wraz z reżyserem spotu, Gordonem von Steiner pragnęliśmy uchwycić i pokazać pozytywną energię wynikającą z tego połączenia, prezentując inspirowane nią stylizacje na rozbawionych i roztańczonych sylwetkach. - tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

Kampania, której hasłem jest „Aktywuj wiosenny styl”, nawiązuje swoją formą do poprzednich kampanii Zalando (m.in. Topshop @ Zalando Campaign Wherever You Are z roku 2015), których reżyserem był również Gordon von Steiner. Planem zdjęciowym znowu była tu biała przestrzeń, będąca metaforą pudełek, w których Zalando za darmo wysyła złożone u nich zamówienia i za darmo odbiera zwracane produkty.

Ta globalna kampania startuje w Polsce 22. lutego i będzie widoczna w telewizji, online, na specjalnie przygotowanych pudełkach Zalando oraz w mediach społecznościowych, w których Zalando wykorzysta Facebook canvas, będące mikrostroną na profilach użytkowników, oferującą jeszcze więcej inspiracji. 
#zalandostyle 


O ZALANDO
Zalando (https://corporate.zalando.com) jest wiodącą platformą modową w Europie. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci z darmową dostawą i zwrotem. W asortymencie znajdują się zarówno marki znane na całym świecie, jak i produkty lokalnych projektantów, a także marki własne.Zalando dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do specyfiki każdego z 15 obsługiwanych krajów europejskich: Austrii, Belgii, Dani, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Polsce, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Sieć logistyczna, obejmująca trzy centra logistyczne, pozwala na efektywną obsługę naszych klientów w całej Europie. Jesteśmy przekonani, że dzięki umiejętnemu połączeniu trzech komponentów, jakimi są moda, technologia i logistyka, jesteśmy w stanie zaoferować zarówno klientom jak i partnerom produkt wysokiej klasy.

 




NAJNOWSZE ARTYKUŁY

na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
trussardi-otworzy-salon-we-wrocław-fashion-outlet-435 Trussardi otworzy salon we Wrocław Fashion Outlet
Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld! Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld!
Jak Moda Polska tworzyła polską modę Jak Moda Polska tworzyła polską modę

F-SHOP NOWOŚCI


498.00 pln

79.00 pln

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

jak-zaproszenie-sposób-na-idealną-witrynę-336 Jak zaproszenie - sposób na idealną witrynę
Jak Moda Polska tworzyła polską modę Jak Moda Polska tworzyła polską modę
Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld! Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld!
na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
prawa unia
lewa unia

Serwis www.fashionweare.com wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Regulaminie. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x