( 0 )

Showroom XI edycji Fashion Week: 9fashion, Seepoint, Hultaj

  • Fashionweare
  • 22.10.2014
Showroom XI edycji Fashion Week: 9fashion, Seepoint, Hultaj
Strefa showroom FashionWeek Poland dostępna będzie w Expo Łódź od czwartku 23.10 do niedzieli 26.10. Sprzedawać i prezentować unikalne modele będą awangardowi projektanci i znane marki.

9fashion Woman to kolekcje ubrań dla kobiet, które pragną wygody i przyjemności, czerpią radość z detali i podkreślają, ale nie narzucają swojej kobiecości. „W 9fashion Woman projektujemy i szyjemy zgodnie z zasadą: „Lepiej odkryj ramię niż pokaż się nago” – mówią projektantki marki –W naszych ubraniach zawsze znajdziesz jeden akcent podkreślający kobiecość. Nie pozwalamy jednak, by akcent stał się całością. Tworzymy dla namiętnych miłośniczek niedopowiedzenia w modzie. Stawiamy na subtelne znaki kobiecości. Bardzo uważnie dobieramy tkaniny i dodatki. Bezkompromisowo dbamy o najwyższą jakość naszych materiałów i szczegóły wykonania, co docenisz konsekwentnie każdego dnia.” Historia 9fashion opiera się na rodzinnej pasji do krawiectwa i mody. Pasji, która w połączeniu z rodzinną atmosferą stworzoną wewnątrz struktur firmowych pozwala nam codziennie odczuwać zadowolenie i radość.




Seepoint.pl to nieustannie projektuje i wprowadza do swojej oferty oryginalne, niebanalne produkty wychodzące poza swoją dziedzinę. Dobrym tego przykładem są cieszące się dużą popularnością eko torby oraz plecaki na sznurkach z humorystycznymi nadrukami. Z założenia torby miały zastępować pospolite reklamówki, które można złożyć i schować do torebki, jednak coraz częściej pełnią funkcję modnego dodatku. Swoimi napisami przyciągają spojrzenia przechodniów. Największym atutem seepoint jest możliwość nadrukowywania przez klientów dowolnych grafik/napisów/zdjęć według własnego stylu czy pomysłu. Ze względu na niewygórowane ceny każdy może znaleźć coś dla siebie.



Hultaj Polski.
Znany już i ceniony przez rzesze pasjonatów hultajstwa. „Szyjemy ciuchy, ubieramy Hultajów. Staramy się za nimi nadążać, kiedy przemierzają miejską dżunglę. - mówi Anka Jankowska-Wiśnios, właścicielka marki – Wiek i płeć Hultaja nie mają dla nas znaczenia – mamy takie same modele dla dorosłych i dla dzieci. Tworzymy kolekcje dla Hultaja Sportowego i Hultaja Eleganckiego. Ubierają się u nas zarówno artyści, jak i ludzie biznesu. Bo Hultaje są wszędzie.”


Harmonogram Fashion Week Poland, znajdziesz TUTAJ

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
Jak Moda Polska tworzyła polską modę Jak Moda Polska tworzyła polską modę
trussardi-otworzy-salon-we-wrocław-fashion-outlet-435 Trussardi otworzy salon we Wrocław Fashion Outlet
Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld! Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld!

F-SHOP NOWOŚCI


490.00 pln

541.00 pln

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

dobre-praktyki-poszetka-317 Dobre praktyki – Poszetka
YES na KontenerART YES na KontenerART
michalina-polk-spring-summer-2013-fashionphilosophy-fashion-week-poland-206 Michalina Polk Spring-Summer 2013 FashionPhilosophy Fashion Week Poland
Intimissimi ‘NERO’ - ekskluzywna linia na sezon jesień-zima 2012/2013 Intimissimi ‘NERO’ - ekskluzywna linia na sezon jesień-zima 2012/2013
prawa unia
lewa unia

Serwis www.fashionweare.com wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Regulaminie. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x