( 0 )

Dostęp do wyłączności

  • Fashionweare
  • 27.05.2015
Dostęp do wyłączności
Zakupy spersonalizowane realnie podnoszą zyski ze sprzedaży. Z usługi personal shopper korzysta coraz więcej sklepów, również  z sektora zakupów ze średniej półki.

Prywatne salony, dedykowane dla wybranych klientów, to duża inwestycja, która jednak zwraca się z nawiązką. Indywidualne podejście i wachlarz usług dodatkowych,  może zwiększyć obroty nawet o ponad 100%. Andrew Keith, prezes Lane Crawford, chińskich domów towarowych, deklaruje, że osobiści klienci dają jej stawki cztery razy wyższe od średniej wartości transakcji. Lojalni i powracający konsumenci mają tu zapewnioną kompleksową, indywidualną obsługę, od rezerwacji hotelowych, poprzez zakupy, po makijaż. Louis Vuitton idzie o krok dalej i klientów najwięcej inwestujących w zakupy  zaprasza na ekskluzywne wycieczki czy funduje pokazy mody w eskorcie dedykowanej sprzedawczyni. 

Osobiste zakupy kojarzą się z luksusem i komfortem. Stają się dzięki temu narzędziem konkurencyjności, co można zauważyć również w sektorze zakupów ze średniej półki. Trend zszedł do sieciówek, a jednym z pionierów stał się Topshop, który pięć lat temu otworzył na Oxford Circus flagowy sklep z tego typu usługami. Soulmaz Vosough, szef działu osobistych zakupów w Topshop twierdzi, że jednym z celów wdrożenia tego typu usługi była demokratyzacja mody: "jesteśmy gotowi na to, aby być w stanie zaoferować naszym klientom usługi, które historycznie były domeną rynku luksusowych. Nasi klienci czują, że są to coraz ekskluzywne usługi, ale jednocześnie otwarte dla wszystkich”. Przed zakupami, które odbywają się w specjalnie wydzielonym pokoju salonu Topshop, sprzedawca kontaktuje się z zainteresowanym klientem, ustalając czego potrzebuje, jakie są jego wymiary, jaki preferuje styl. Umówiona wizyta to nie tylko zakupy, ale też stworzenie odpowiedniego nastroju – muzyka, którą lubi dany klient, bezpłatne czasopisma, kawa, poczęstunek.  

Coraz więcej sklepów przekonuje się nie tylko do użyteczności, ale i opłacalności indywidualnego podejścia do klienta. Okazuje się, że w dobie anonimowych zakupów internetowych jest to zdroworozsądkowy trend w sprzedaży detalicznej. 

Źródło: bof


NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Jak Moda Polska tworzyła polską modę Jak Moda Polska tworzyła polską modę
na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld! Jeans for a better world – pomagaj z KOKOworld!
trussardi-otworzy-salon-we-wrocław-fashion-outlet-435 Trussardi otworzy salon we Wrocław Fashion Outlet

F-SHOP NOWOŚCI


69.00 pln

220.00 pln

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

Polecamy szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion Polecamy szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion
na-ramieniu-czy-w-dłoni-czyli-jak-modnie-nosić-torebkę-692 Na ramieniu czy w dłoni, czyli jak modnie nosić torebkę?
Jak Moda Polska tworzyła polską modę Jak Moda Polska tworzyła polską modę
prowadzenie-butiku-odzieżowego-wskazówki-dla-początkujących-329 Prowadzenie butiku odzieżowego - wskazówki dla początkujących
prawa unia
lewa unia

Serwis www.fashionweare.com wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Regulaminie. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x