( 0 )

Rynek Mody 2/2012 Wersja online

Rynek Mody 2/2012 Wersja online

Powrót do listy Powrót do produktów firmy
Właściciel: Rynek Mody
Marka: Rynek Mody
Asortyment: Prasa branżowa
dostępność:

50 sztuk

cena: 10.00zł KUP


  • Opis
  •  
  • Dostawa i płatności
  •  
  • Warunki zakupu
  •  
  • Opinie
Wersja online jest wysyłana na podany przy zakupie adres e-mail.

Tematyka numeru:
  • FashionPhilosophy Fashion Week Poland Sztafeta, str. 10. Po pierwszych edycjach impreza kojarzona przede wszystkim z promocją miasta Łodzi i projektantów. W ostatniej edycji miała także część handlową, czyli Showroom, teren konfrontacji marzeń z rzeczywistością Test portfela str. 14. 
  • Złota Nitka,   najstarszy, najbardziej prestiżowy konkurs dla projektantów, który niezależnie od pechowego jubileuszu zasługuje na kontynuację Tradycja i talent, str. 20. 
  • Rozmowa z Annette Görtz Jak dla siebie, str. 6,  która gościła w Alei Projektantów podczas Fashion Week Poland.
  • okazji do błyśnięcia talentem było w minionym kwartale co niemiara, dlatego znaczną cześć numeru poświęcamy tematowi Czas projektantów, str.10-27. 
  • recenzja poradnika Krzysztofa Łoszewskiego „Dress Code. Tajemnice męskiej elegancji” Pewny swego, str. 32 oraz wiedzą o markach, dla których trampoliną jest technika i technologia Ubrani w prestiż, str. 44. 
  • odrębny dział  poświęcony Technologii  z jubileuszowym akcentem Jaka pasja, taka gala, str. 48. 
  • współpraca z Chinami - Wiesz, nie tracisz, str. 38 czyli informacje przybliżające biznesowy sukces. 



prawa unia
lewa unia

Serwis www.fashionweare.com wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Regulaminie. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x